Jak w miesiąc schudnąć z ud?

Otyłość to choroba, która dotyka miliony osób na całym świecie. Poza tym, że nadwaga stanowi defekt kosmetyczny, ma również duży wpływ na zdrowie. Z powodu otyłości i powikłań z niej wynikających każdego roku umiera niemal trzy miliony osób.

Walkę z otyłością podejmują setki tysięcy osób każdego dnia. Dieta, aktywność fizyczna, spalacze tłuszczu – to wszystko ma na zadaniu pomóc zrzucić zbędne kilogramy. W dzisiejszej publikacji pragniemy przedstawić kilka porad dotyczących szybkiego odchudzania z ud. Zapraszamy do szczegółowej lektury.

Jak w miesiąc schudnąć z ud?

Okolice ud to miejsce w którym tkanka tłuszczowa lokuje się w dużych ilościach, znacząco zwiększając ich objętość. A przecież – zgrabne nogi stanowią nieodłączny element kobiecej urody. Nic więc dziwnego w tym, że kobiety tak często zabierają się za odchudzanie tej części swojego ciała.

Jak zatem skutecznie odchudzać uda? Tak naprawdę, proces odchudzania zawsze powinien obejmować całe ciało. Ćwiczenia powinny mieć wpływ na całą sylwetkę, tak, by poziom tkanki tłuszczowej malał symetrycznie. Owszem, można skorzystać z dodatkowych ćwiczeń na uda (np. Przysiady, wykroki, suwnica), co z pewnością spotęguje efekt dla danej partii, ale nie należy oczekiwać cudów.

Jak ćwiczyć?

Nie ma odchudzania bez ćwiczeń o charakterze aerobicznym. Powinny one stanowić podstawę planu treningowe. Bieganie, jazda na rowerze, nordic walking czy steper? Nie ma to większego znaczenia. Kluczowym jest, by trening trwał minimum 40 minut, a obciążenie było na tyle duże, by czuć się wyczerpanym.

Z kolei ćwiczenia siłowe zalecamy realizować 2-3 razy w tygodniu. Plan treningowy powinien byc oparty o ćwiczenia złożone. Ilość serii dla danego ćwiczenia powinna wynosić 4, a powtórzeń minimum 12.

Co jeść?

Odżywianie w przypadku odchudzania stanowi kluczowy element. Nie trzeba posiadać wiedzy dietetycznej, by stworzyć jadłospis pozwalający zrzucić zbędne kilogramy. Wystarczy jedynie pamiętać o kilku zasadach:

  • posiłki powinny składać się z: pełnowartościowego białka, węglowodanów złożonych, zdrowych tłuszczy
  • ilość posiłków w diecie: minimum 5
  • odpowiednie nawodnienie organizmu: minimum 2 litry wody
  • ostatni posiłek maksymalnie dwie godziny przed snem
  • najbardziej obfity posiłek: śniadanie
  • kolacja powinna zawierać tylko białko (np. Twaróg)

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*